Skill Servicetorg gir kommunen kontroll på henvendelsene til servicetorget eller 1. linjen, enten det er via digitale kanaler, telefon eller personlig oppmøte.

Ved å gi servicetorgmedarbeideren et godt verktøy med all relevant informasjon samlet ett sted vil også flere saker bli løst i 1. linjen. I tillegg har vår servicetorgløsning fokus på hjelp til selvhjelp slik at vi også reduserer antall henvendelser til servicetorget.

 

Skill Servicetorg gir kommunen en multikanal-løsning som:

  • Forenkler og automatiserer kontakten med kommunens innbyggere

  • Operasjonaliserer kommunens digitalstrategi

  • Bygger positivt omdømme

  • Sluttbehandler flest mulig henvendelser på servicetorget

 

Én plattform både for innbyggeren og servicetorgmedarbeidern

Skill Servicetorg er basert på Microsoft Dynamics med AdxStudio som webportal. I tillegg har vi integrert lokale fagsystemer og oppdaterer databasen jevnlig med data fra folkeregisteret og brønnøysundregisteret.

 

 

 

Kundecase:

Fredrikstad kommune effektiviserte innbyggerdialogen med servicetorgløsning fra Skill.

Les mer...

 

Gratis workshop i samarbeid med Microsoft Norge

I samarbeid med Microsoft Norge sitt offentlige team kan Skill tilby en grunnleggende workshop. Les mer og book tid for gjennomføring - enten fysisk eller på Skype.